بررسی ارزیابی عملکرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 785 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 124

  • دانلود پایان نامه رشته مدیریت
  • دانلود پایان نامه
  • دانلود پایان نامه مدیریت
  • دانلود پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی
  • دانلود پایان نامه تعالی سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی
  • بررسی ارزیابی عملکرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی
  • مدل EFQM

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بررسی ارزیابی عملکرد و تعالی سازمانی معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی

* آ پدیت شد:

مقاله ارزیابی عملکرد با مدل EFQM بصورت رایگان ضمیمه شد

تعریف ارزیابی عملکرد سازمانی

ارزیابی عملکرد سازمانی به چگونگی انجام ماموریت ها و وظایف و فعالیت های سازمانی و نتایج حاصله از انجام آنها اطلاق می¬گردد. به فرایند پیچیده سنجش، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد و در قالب عباراتی نظیر: کارایی، اثربخشی، معناداری، توانمندسازی قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی، ساختاری، برنامه ای و توسعه بلندمدت سازمان ارزیابی عملکرد سازمان اطلاق می شود. ارزیابی و اندازه گیری عملکرد در بخش های دولتی تلاشی است سیستماتیک برای دانستن اینکه خدمات دولتی تا چه حد جوابگوی نیازهای مردم بوده و توانایی دولت در برآورده نمودن آن تا چه اندازه است.

کلمات کلیدی:

مدل EFQM

ارزیابی عملکرد

تعالی سازمانی

ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، نیروی عظیم هم افزایی ایجاد می کند که این نیروها می تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصت های تعالی سازمانی شود. دولت ها و سازمان ها و مؤسسات تلاش جلوبرنده ای را در این مورد اعمال می کنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالشهای پیش روی سازمان و کسب بازخور و اطلاع از میزان اجرا سیاستهای تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازه گیری و ارزیابی امکان پذیر نیست.

‘ لرد کلوین’ فیزیکدان انگلیسی در مورد ضرورت اندازه گیری می گوید: «هرگاه توانستیم آنچه درباره آن صحبت می کنیم را اندازه گرفته و در قالب اعداد و ارقام بیان نماییم می توانیم ادعا کنیم درباره موضوع مورد بحث چیزهایی می دانیم. در غیر این صورت آگاهی و دانش ما ناقص بوده و هرگز به مرحله بلوغ نخواهد رسید». علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است. هرچه را که نتوانیم اندازه گیری کنیم نمی توانیم کنترل کنیم و هرچه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکان پذیر نخواهد بود. موضوع اصلی در تمام تجزیه و تحلیل های سازمانی، عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملکرد قابل تصور نمی باشد.

فهرست

تعریف ارزیابی عملکرد

ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

تعریف تعالی سازمانی.

مزایای مدل تعالی سازمان

تاریخچه مدل های تعالی

دلایل استفاده سازمان ها از مدل EFQM

مزایای بکارگیری مدل تعالی سازمان EFQM5

کلیات مدل EFQM2010.5

ارزش ها و مفاهیم بنیادین مدل EFQM2010.7

توزیع امتیازات در مدل EFQM 20107

معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی.

معیار1: رهبری

معیار 2: خط مشی و استراتژی.

معیار 3: کارکنان

معیار 4: شراکت ها و منابع.

معیار5: فرآیندها.

معیار6: نتایج مشتری

معیار7: نتایج کارکنان

معیار8: نتایج جامعه.

معیار9: نتایج کلیدی عملکرد.

دیدگاه کلی رادار

ارزیابی معیارهای نتایج

سیستم امتیازدهی و درک منطق RADAR14

تاریخچه ستادی ارزیابی عملکرد.

شاخص های ارزیابی عملکرد معاونت پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی.

مقالات مرتبط


  • دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 54 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت بررسی کاهش تصدی گری خدمات پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی طرح کاهش تصدی گری کاهش تصدی گری خدمات پشتیبانی دانلود مقالات...

  • دسته بندی: علوم انسانی» علوم اجتماعی فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 51 چکیده مقاله حاضر, مقاله تهیه شده از طرح پژوهشی بررسی مبانی نظری و شیوه های کاهش تصدی گری خدمات پشتیبانی دانشگاه های علوم فی...

  • دسته بندی: مدیریت» سایر گرایش های مدیریت فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 59 دانلود تحقیق در مورد بررسی شیوه ها و مبانی نظری کاهش تصدی گری خدمات پشتیبانی دانشگاه های علوم پزشکی، در قالب word و...

  • دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 510 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 170 ارزیابی عملکرد مدیریت منابع انسانی الگوی تعالی سازمانی EFQM ارزیابی عملکرد حوزه مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر اساس الگوی تعالی سازمانی EFQM از دانلود فایل...

  • مقاله حاضر مقاله تهیه شده از طرح پژوهشی بررسی مبانی نظری و شیوه های کاهش تصدی گری خدمات پشتیبانی دانشگاه های علوم فی ما بین معاونت توسعه مدیریت منابع و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه کارشناسان...

  • دسته بندی: علوم پزشکی» پزشکی فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 15 دانلود تحقیق در مورد بررسی وضعیت مدیریت نگهداری تجهیزات پزشکی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران، در قالب word و در 19...

  • دوستان این مجموعه تحقیق و بررسی درباره ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سال 1390 بر اساس مدل ارزشیابی کرک پاتریک (KIRK PATRICK) میباشد که در قالب آفیس ورد ارائه شده است دسته: عمومی...

  • دسته: روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل: doc حجم فایل: 294 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 87 بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی در بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی پایان نامه کارشناسی بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی در بین...

  • دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 1232 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 150 پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده از کارت امتیازی متوازن پایان نامه ارزیابی عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با استفاده...

  • دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 500 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 104 پایان نامه رابطه بین رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی از طریق درک عدالت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان پایان نامه رابطه بین رهبری تحول آفرین بر...

  • دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 301 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 143 پایان نامه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس پایان نامه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس...

  • دسته: روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل: doc حجم فایل: 238 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 75 تحقیق و پژوهش روانشناسی بالینی بررسی رابطه وسواس فکری و عملی با کمالگرایی در بین دانشجویان پزشکی آزاد اسلامی و دانشجویان علوم پزشکی بررسی رابطه...

  • در این مجموعه صدها و شاید هزاران مقاله و پروژه درباره دنیای پزشکی و شاخه های آن در قال pdf ارائه و تنظیم شده است بعد از باز کردن فایل فهرست مطالب را مشاهده خواهید کرد و از طریق کلیک بر...

  • ارزیابی تعالی سازمانی بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد بر اساس مدل EFQM دسته: مدیریت بازدید: 5 بار فرمت فایل: rar حجم فایل: 349 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 76 ارزیابی تعالی سازمانی بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد بر اساس مدل EFQM تعالی...

  • دسته: روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 استرس شغلی کارکنان بیمارستان ها بررسی استرس شغلی کارکنان پایان نامه بررسی استرس شغلی کارکنان بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی پایان نامه بررسی...

  • دسته: پزشکی فرمت فایل: doc حجم فایل: 59 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 35 پایان نامه بررسی وضعیت مبتلایان به اگزمای دست از نظر Patch Test در مراجعین به درمانگاه های پوست وابسته به مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید ب...

  • دسته: روان شناسی فرمت فایل: doc حجم فایل: 298 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 دانلود مقاله دانلود تحقیق پژوهش دانلود پژوهش دانلود پروژه بررسی استرس شغلی کارکنان بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بررسی استرس شغلی کارکنان پایان نامه بررسی...

  • امور مالی و معاملاتی دانشگاه دانشکده مستقل علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی انستیتو پاستور و مراکز تحقیقاتی مستقل و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که منبعد موسسه نامیده می شوند بر اساس این آیین نامه انجام خواهدشد دسته: حسابداری بازدید:...

  • دسته: حسابداری فرمت فایل: doc حجم فایل: 62 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 28 آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه علوم پزشکی چگونه است؟ آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه علوم پزشکی به چه صورت است خرید مقاله آیین نامه مالی و...

  • دسته بندی: علوم انسانی» حسابداری فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 102 دانلود نمونه پروژه مالی دانشگاه های علوم پزشکی، در قالب word و در 102 صفحه، قابل ویرایش، شامل فصل اول: کلیات، فصل دوم، فصل سوم:...